Beste Roel,
Jammer dat de voorste fitting er af ligt.
Deze opnieuw er op zetten heeft geen zin.
Daarbij komt, je kunt met de blauwe gemeenschappelijk + en de witte (licht voor) en gele (licht achter) gezamenlijk niets doen met de analoge lampjes.
Wanneer je analoge lampjes gebruikt met de "oude" fittingen mag je de Blauwe gemeenschappelijke + niet gebruiken.
Wanneer je de Blauwe zou gebruiken heb je via de zwarte massa draad sluiting op je licht uitgang.
Het is dus of, chassis massa (zwart) samen met de witte en gele, of de Blauwe samen met de witte en gele draad voor de verlichting.
De eerste optie zou ik niet kiezen want de verlichting zal lichtjes gaan flakkeren, bij de tweede optie is dat niet het geval.
Je zou ook met Leds kunnen werken en mocht dat het geval zijn dat je die keuze zou maken, laat het even weten.
Als eerste zou ik inventief zijn en een oplossing maken voor of de fittingen, welke aangegeven in het pdf, of voor Leds te bevestigen.
De oude fitting zit met een soort klinkringen vast.
Ik zou de krans van deze voorzichtig met een boortje verwijderen zodat je het gaatje, of gaatjes, kunt benutten.
Je zou bijv. d.m.v. een kunststof hoekprofieltje een "steuntje" kunnen maken en deze met dunnen boutjes en moertjes vast kunnen zetten.
Een U-profieltje zou nog makkelijker zijn, klein gaatje voor het boutje en moertje en een gaatje om een Led of fitting in te klemmen (lijmen).
Hopelijk begrijp je wat ik bedoel want ik heb er geen voorbeeld van en ook geen programma om een tekeningetje van te maken.
Mocht je niet begrijpen wat ik bedoel, tekening ik dat wel met potlood en papier voor je uit, en maak daar een foto van, laat het maar weten.
Als alles abracadabra is hoor ik het ook wel.
P.s. de uiteinden van de groene en paarse draad moet je ook nog beter afschermen, ik zie de kern van de draad nog, en als deze tegen een metalen deel aan komt bij het sluiten van de loc is het ook vuurwerk.