Nee
@Pierre,
Nee die is nog niet klaar en ik ben er ook niet mee gestopt... en met de andere winkelpanden ook niet. Ik heb eergisteren maar eerst eens een soort grondplan gemaakt, zodat ik kan uitvogelen waar welk pand precies komt te staan. Het is wel leuk al die winkelpanden, maar het grotere geheel raakte een beetje buiten beeld. Dat grondplan is eigenlijk een soort mini-module geworden die in een later stadium in het grotere geheel wordt geplaatst. Een beetje zoals jij dat met je camping hebt gedaan.
Voordat ik verder ga wil ik eerst bepalen op welke plek welk pand komt te staan, zodat alles qua hoogte en onderlinge verhoudingen het best bij elkaar past.
Zo heb ik ook nog Café De Rode Leeuw staan. Die lag in een schoenendoos te wachten totdat mijn glaswerk binnen zou komen.
Dat glaswerk en serviesgoed heb ik inmiddels op de plank liggen. Een interieur bouwen is leuk, maar het kan ook ontzettend ophouden.
Dus heb ik als tussendoortje de gevel van het café even in de verf gezet.
Het café, de garage en de melkhandel had ik aanvankelijk naast elkaar bedacht, maar ze hebben alle drie dezelfde letters als opschriften boven hun pui. En ik vind dat een beetje storend. Zo storend dat ik ze niet meer op één rijtje naast elkaar wil hebben. De volgorde van de onderlinge panden wil ik veranderen, zodat dit soort overeenkomsten minder opvalt.
Dat hotel had ik al langer in mijn hoofd en is meer een tussendoortje om te bepalen hoeveel ruimte dat hotel gaat innemen in het geplande rijtje winkelpanden, zodat ik die ruimte kan vrijhouden. Ook heb ik voor het hotel nu genoeg onderdelen verzameld om in elk geval de voorgevel van het hotel in elkaar te zetten. Deze gaat dus voorlopig even in een schoenendoos met een sticker erop en ga ik weer verder met mijn melkhandel.
Ik hoop dat je het allemaal nog een beetje snapt, want het loopt hier en daar een beetje door elkaar heen.