Beste Pierre, ik ben in m'n hoofd nogal aan het worstelen geweest hoe ik de sporen op een fatsoenlijke manier naar de andere module krijg, waar mijn steenkolenmijngebeuren staat. Zo wil ik (op de tweede module) het normaalspoor achter een fabriek langs (dus meer uit het zicht) en het smalspoor voor de fabriek langs (dus meer in het zicht). Op die manier kan ik mijn mijnschacht mooi laten aansluiten op de ondergrondse steenkolenmijn. Die steenkolenmijn komt in een soort lade onder de module. Een beetje op dezelfde manier zoals Tom zijn druipsteengrot heeft gemaakt.
Bovendien wil ik tussen beide modules water met daaroverheen een brug voor twee sporen H0 en één spoor H0e. Dat wordt dus een aardig brede brug. Verder moet er ook nog een brug komen waar bijvoorbeeld mijn busbaan overheen gaat. Is wel leuk hoor zo'n bus, maar hij moet wèl ergens heenrijden. Voorlopig wordt dat dus vanaf het station naar de fabriek en steenkolenmijn en vise versa.
Ik maak binnenkort wel een tekening van, want volgens mij begrijpen jullie er niks meer van.
Die winkelpanden komen dus op het Stationsplein. Ik denk dat een fietsenwinkel wel handig is, een cafetaria (de vroegere benaming voor snackbar) of een garage. Garages zijn wel leuk om te maken met al die oude zooi.
Goed om te lezen dat je nu eens op een project gaat richten. Ben nu al benieuwd naar het stationsplein.
Nou Rick, ik richt me steeds op projecten... ze komen alleen nooit af omdat ik van hot naar haar vlieg.