Het is hier lange tijd stil geweest. Te veel zakelijke opdrachten en misschien nog wel meer sportieve aangelegenheden. Maar zodra ik de zolder eens goed opgeruimd heb, wil ik toch weer wat gaan doen met de baan. Rails stofvrij schoonmaken, zodat er weer een trein kan rijden. Dat zal wel enige tijd in beslag nemen. Er zullen hier en daar draadjes los zitten en ik zal weer diep moeten graven om de werking van het besturingsapparaat weer door te krijgen. Het zal wel handmatig rijden worden, want de oude laptop is niet meer en daar stond het hele Koploper-verhaal op. Dat staat nog wel op de desktop, maar goed, eerst rijden en eens verder gaan met de scenery in de afneembare stad. Daarvoor zal ik ook nog een keer naar Lochem afreizen, voor zover ik mijn wensen niet al voor mijn verjaardag (Tweede Paasdag, 1 april) krijg. Ik verwacht er niet veel van, zeker niet gezien de vertraging met de uitlevering van de online bestelde zaken. Zodra ik weer eens een stapje verder ben, meld ik me wel weer.