Mooi modelletje en ombouwen kan altijd nog als je wat meer ervaring daarin hebt. (waarom niet 2 stuks besteld? )
Gaat niet zozeer om de ervaring. Elk model auto ombouwen tot FCS is in feite een nieuw experiment, want elke auto of bus zit weer anders in elkaar. Bovendien moet je er van hetzelfde model eigenlijk twee hebben omdat je zo'n wagen letterlijk uit elkaar moet slopen en er nog wel eens onderdelen sneuvelen.
Waarom van dit model geen twee besteld? Nah, anders zou ik twee DAF's hebben met nummer 62.
Enfin, vandaag heeft de post een pakje bezorgd en dat ging heel wat sneller dan verwacht.
Dit is het allereerste Artitec model dat ik ooit in mijn handen heb gehad en ik begrijp nu ook waarom ze zo aan de prijs zijn; dit lijkt namelijk heel erg sterk op puur handwerk en heeft werkelijk helemaal niets te maken met wat er nog meer aan 1:87 wagens wordt gefabriceerd.
Geen glimmend plastic, maar uitgevoerd in natuurlijke ietwat doffe kleuren.
Ook de opschriften zijn geen opgeplakte stickertjes, maar ziet er erg strak uit.
Bijgeleverd een tweetal -uit metaal gelaserde- sets spiegels, ruitenwissers en een hele reeks Nederlandse en Belgische kentekenplaten.
Beetje jammer dat er een gele kenteken plaat op zit blauw was origineler geweest
De gele kentekenplaten zijn rond 1978 ingevoerd dus qua originaliteit past het in de tijdspanne. Maar bij dit model zijn donkerblauwe kentekenplaten geleverd.