@Hans dit is zomaar even een opzetje uit de losse pols.
De Rotterdamse haven is de mooiste haven die er is dus daar wil ik me inspiratie uithalen.
Zoals ik bij me introductie al aangaf wil ik graag modern en Industrieel en ook het item uitzonderlijk vervoer er in terug laten komen. Dus een windmolenpark met de bijbehorende kranen en transport Kibri heeft hele mooie kranen in H0 schaal. Container terminal, droge en natte bulk.
Heb vandaag een website gevonden met hele mooie panorama foto's dus is kijken wat we daar mee kunnen doen Pierre heeft me wel op ideeën gebracht.
De kast is een bestaande 4 deurs kleding kast. Wat ik kan doen is er een schuifdeurkast van maken dat scheelt dan ongeveer 40 cm deur uitslag, als ik dan de rechterkant hang maak dan is het probleem helemaal weg.
@Wim, bedankt voor het rechtzetten van de foto hij wilde even niet zoals ik wilde.
Het dorpje moet je zien als bijvoorbeeld Pernis of Rozenburg bij Rotterdam dus niet echt een onderdeel van de stad anders zou het een voorstad worden wil hiermee eigenlijk een beetje overgang en ruimte mee creëren visueel dan. De grote stad wil ik ook een beetje het centraal station van Rotterdam met de skyline op de achter grond. Maar alles is nog hersenspinsels moet het nog op papier zien te krijgen en kijken of het wel kan.
Zou wel mooi zijn het nieuwe centraal station van Rotterdam ben alleen bang dat ik dan ruimte tekort kom. En ik heet geen Pierre
@Steekie gewoon meedenken en praten hoor ik ben ook nieuw en alle ideeën zijn welkom