Rob, zet tussen uitgang bocht en een wissel eerst een recht stukje, dat scheelt ontsporingen heb ik me laten vertellen
Iets met de flensen van de loc en de railstukjes van de wissel te maken geloof ik.
Hans ik zal het in de gaten houden met bouwen iig voor de tekening laat ik het even zo.
Heb in middels de boven bouw ook aangepast en volgens mij kan ik ook overal komen, heb 4 ronden waarvan 1 grote naar beneden de spiraal heb ik ook groter gemaakt en dan nog 4 doodlopende spoortjes.
Voor digitaal maakt het niet uit maar volgens mij maak ik ook geen kortsluiting.
Heb nu ook wat meer verborgen rails en de buitenste ring loopt hoger de ring die naar het spookstation gaat weer wat lager en de binnenste ring van 0 niveau naar dijk hoogte en dan de bergen in. Zo ongeveer dan had ik het in me gedachten.
Heb zelf wel 1 puntje waarvan ik niet weet of het gaat werken en dat is de 1e lijn die van het station boven de jachthaven naar de wissel loopt of dat niet te stijl gaat worden.
@ SSylvester, dat probleem op de boventafel is weggewerkt.
Je vroeg hoeveel treinen ik wil laten rijden mmm heb wel een verlanglijstje hoor met wat ik mooi vind.
1.Thalys
2. ICE na het Fyra debacle geen ze met de duitsers in zee dus dat past in het landschap.
3. dubbeldekker
4.sprinter.
5. hondekop of wat ik zo op me weg tegen kom. die waar de machinist hoog zit vind ik ook mooi weet even de naam niet.
6. diesellocs, NS en diverse andere maatschappijen in Nederland.
7.Wagons- containers, drogebulk, kolen grind ballast en nattebulk (tank) en dan van die mooie lange setjes 14 wagons en meer
8.railpro, railion, werktreinen, onderstopper, kraan en wat meer van dat soort wagonnetjes.