Klopt wel erg veel spoor en ook redelijk wat rijspoor, wat is mijn idee hier achter het tijdperk is modern en nu kan ik alles wel op industrie gooien maar omdat het al een Nederlandse baan wordt maak je het jezelf al moeilijker door dat er geen bergen zijn en weinig onzichtbare sporen dus dat gaan we anders oplossen.
Tijdperk is heden en ik vindt HSL treinen erg mooi de Thalys en de ECI dus hebben we een paar ringsporen liggen we gaan dubbelspoor rond ook de spiraal en we hebben een extra spoor boven aan de buitenkant liggen daar kunnen dan de HSL treinen lekker rond rijden zonder dat je er zelf naar om hoef te kijken. Dan heb je toch constant beweging op je spoor, Mischien nooh een sprinter, koploper en/of een dubbeldekker voor de wat korte trajecten. (alleen boven)
Dan liggen er natuurlijk een hoop sporen merendeel doodlopend naar de diverse industrieën eigenlijk zijn dat alleen maar opstel sporen waar je wagons neer zet die daar bij horen en zal daar weinig mee gereden worden en dan af en toe een goederen trein er door heen laten rossen. In een veel later stadium als de baan klaar is als dat ooit gebeurd dan zal er wat meer met goederen treinen gereden worden voor nu gaat het mij ook hoofdzakelijk om de bouw en de scenery.
Van links naar rechts Natte bulk, container terminal Petrochemie, beton, op en overslag, Erts en kolen overslag (dat worden dan me gelijk me bergen waar ik me spiraal onder kan verstoppen) en een scheepswerfje droogdokje en een boorplatform er voor.
In het midden een station met stedelijk gebied rechts naar het windmolen gebeuren een glooiende gras helling dan is de overgang naar de kolen en erts hopen ook minder buiten proporties.
Ik hoop dat ik het een beetje heb kunnen visualiseren voor jullie.