De "stopblokheuvel" is begrast en er zijn wat bankjes neergezet.
Op de laadplaats bij de mijn zijn ook wat kolen gemorst, overigens moet alles nog een zwarte en grijze "krijt" stofbeurt krijgen.
Vorig jaar november ben ik met de beide Silberberg Streckes van de MSG/Den Bosch naar de Modelbahn Ausstellung in Keulen geweest, de nieuwe Strecke was rijklaar (onderstel, rijplaten en de electra), echter het automatisch rijden moest nog in de Raptor gezet worden.
Dat heb ik tijdens de beurs gedaan, het duurde wel 3 maal zo lang als normaal door de vele vragen die beantwoord moesten worden, altijd interessant zo'n baan in opbouw.
Door een klein, maar essentieel invoerfoutje (wissel rechtdoor i.p.v. afbuigend) reed mijn Br 64 pardoes de baan af en tuimelde een dikke meter naar beneden, tekenend voor de M?rklin degelijkheid is dat de lok nog gewoon reed, er misten wat onderdelen, we hebben alles teruggevonden, behalve de bovenrand van de kolenbak, eigenlijk heel raar, het is een groot onderdeel.
Eindelijk heb ik nu de tijd genomen om dit euvel te repareren, uit mijn "modelschepen" tijd (een jaar of 35 geleden) heb ik nog wat latjes overgehouden, zie ook de spoorwegovergangen en de perronrand van Zindelstein, van deze latjes heb ik nu een bodem gemaakt met opstaande rand, nu nog even vullen met kolen en het hout nog wat zwarter maken.
Groet, Anne W