Op die site hoor je de vragen van mensen die er niet zelf uitkomen. Dat kan. Ik ken een aantal zeer tevreden gebruikers. Dat kan dus ook. En naar mijn mening wijkt deze decoder daarin niet af van andere wisseldecoders.
Doordat ook deze decoder best veel mogelijkheden heeft, moet je soms wat puzzelen. Om het makkelijk te maken beschikt deze decoder over zogenaamde presets voor de meest gangbare toepassingen. Standaard is hij al ingesteld als wisseldecoder. Als het je eerste wisseldecoder is kun je hem zo uit de doos gebruiken. Heb je er meer, dan moet je de volgenden alleen een keer een adres geven, en dat gaat op de eenvoudige manier die heel gangbaar is bij DCC wisseldecoders. Voor andere toepassingen kun je via POM een preset kiezen. En als je wat speciaals wilt, kun je (ook via POM) elke uitgang apart instellen zoals je zelf wilt. Dat laatste betekent wel dat je je wat meer moet verdiepen in de decoder. Naast de handleiding staat op beneluxspoor daarvoor een excel sheet met uitgebreide instelmogelijkheden.
Als ik zover ben om dat soort spul weer onder de baan te hangen, is bij de huidige stand van zaken voor mij de keuze tussen de OC32 en de DR4018.