Er wordt van de nieuwe leden verwacht zich voor te stellen aan de overige leden conform de gedragsregels.
Als je de weg op spoorhoogte moet vullen,zou ik het magneet band niet eens infrezengewoon op de baan ,en dan met gips of klei eroverwerkt prima
Nadeel is dat ik al een paar slepers tegenkwamm met de magneet omgekeerd op de sleper
Is dat het magneetband (3x 1 meter) voor € 6,50?
Infrezen kan wel maar dan moet je een bovenfrees hebben en die kosten ook weer een bak geld.
Ik gebruik voor het wegdek 4mm MDF stroken, dan zit je precies op je goede tramrailshoogte. De sleuven frezen is idd ietsje meer werk maar voor de betrouwbaarheidvind ik het dat wel waard. Door stroken te gebruiken hoef je niet over de tafels te liggen tijdens het frezen maar zaag je eerst een stuk wegdek op lengte en breedte en na het frezenleg je het wegdek op zn plek. Let wel op met die magneetband, als je twee banden op de kopse kant tegen elkaar legt dan gaat je sleper even 'flipperen' omdat op die plek het magneetveld omgedraaid is. Dat kun je oplossen door de uiteinden iets langer te houden en een stukje omlaag door een gaatje in het wegdek, dan heb je er geen last meer van.
Toch nog redelijk gelukt vind ik.
Niet slecht hoor! Goed naar Bob Ross gekeken?
Ja, een rare kwast he die vent
Die brug lijkt ervoor gemaakt.