Riny even een ongevraagd advies over je sporenplan en met name de rmk indeling.
Zo te zien heb je je wissels een rmk nr. gegeven, zou ik niet doen, ze zijn neem ik aan ook niet echt als terugmelder omgebouwd.
Kees, alle ongevraagde adviezen, opbouwende kritieken zijn bij mij altijd welkom en zeker van mensen die weten waar ze het over hebben.
Ik heb de wissels geen terugmelding gegeven, kijk maar naar de andere wissels.
Dit zijn de decoder- adressen welke weer worden gegeven.
Wissels behoren tot een wisselstraat en niet in blokken met sectie indelingen.
Maar ik geef toe, je moet het ook maar net zien, en het lijkt er inderdaad veel op dat het Rmk's zijn.
Ik zou ook een dergelijke reactie gegeven te hebben.
Verder is mij niet duidelijk wat rmk 6,7,8 voor nut hebben. ik neem aan dat je ze als stop rmk bedoelt
als dat zo is dan zal je lok stoppen na het sein bij 7 en 8. bij 6 stopt hij voor het sein.
ik denk dat je beter 7 en 8 kunt vervangen door resp. 12 en 2 en 6 door 15.
als je dan ook de rmk's die daar weer voor liggen ongeveer even lang maakt dan krijg je gelijkmatiger beeld als je de rmk's bij het rijden ziet oplichten.
Ook hier is spraken van de weergave van de decoder- adressen 6,7,8 van de seinen (magneetartikeladressen).
Verder zal ik de verdeling wat gelijkmatiger maken/weergeven.
De weergave van het baantje is niet 1:1 betreffende het aantal railstukken, vergelijk het maar eens met het Wintrack plan.
Bedankt voor het meedenken en zal het eens net iets anders samenstellen zodat het een en ander duidelijker word.
P.s. sorry voor de onduidelijke weergave.