Heren,
Dank voor de veren!
Tussen alle bedrijvigheid door even verder gegaan met het pand dat aan de kopse kant komt van het verhoogde perron.
▲ Het interieur krijgt langzaam vorm en ik ben een beetje aan het experimenteren met sfeerverlichting. Ik kan wel een ledstrip tegen het plafond plakken, maar dat staat minder gezellig.
▲ Een nadeel van gezellige schemerlampjes is dat je vanaf de buitenkant eigenlijk geen reet meer ziet van het interieur.
▲ Ik zal dus toch nog iets aan verlichting moeten bijplakken. Maar goed, het is een experiment en niets meer dan dat.
▲ Een volgend experiment is het pand van de buren. Ik denk dat het plaatje er ongeveer zo ui moet gaan zien. En even voor de duidelijkheid: dit pandje is niet van mijn hand maar heb ik via Marktplaats gekocht. Het gebeurt zelden of nooit dat ik een aankoop zonder al teveel verbouwingen gebruik. Maar dit bouwsel ziet er perfect uit.
▲ De zijmuur daar moet nog wel wat aan gebeuren en ik dacht maar eens met zilverpoets te experimenteren om een beetje voeg in de bakstenen te krijgen.
▲ Goed schudden en dan met een penseel de voegen laten vollopen.
▲ Mooie cementkleur, dat wel. Maar ik ben niet echt onder de indruk.
▲ Zilverpoets geeft een grijze voeg en koperpoets een meer gelige voeg. De kleuren zijn prima, maar ik ben niet ondersteboven van de uitwerking.