Ocd (ocs in het Nederlands) = obsessive compulsive disorder (obsessief compulsief stoornis)
Dat kan ook in je voordeel werken als je een ESU heb...
Op zoek naar loksounds voor al mijn loc's (ook al bouw ik ze nooit om...)
De BR T12 is niet de BR T12, maar de BR 74.4-3 (helaas geen loksound van, van ESU zelf)
De DB 410 001 is een dubbelvoltage trein uit grensgebied met Frankrijk (Elzas?), van de BR 184, later omgenummerd naar BR 184 001
De ÖBB 1020 014-5 is er 1, uit de BR 194 serie, is ook in Duitsland geleverd, en is inmiddels leeggehaald, en staat weg te roesten
De NS1600 serie zijn geluiden van, maar de NS1200 serie en de MAT 54 serie, heb ik geen ESU geluiden van kunnen vinden, iemand ideeën?
Verder heb ik vandaag, door de boortjes, de NS1601 en de NS1605 kunnen voorzien van pantograven. Ocd zegt ook dat het lichtschema (of hoe de front/kont verlichting ook mag heten) moet kloppen, dus ik moet er 2 gaatjes bij boren voor de led'jes
1 mat 54 dubbeltractie set gemaakt (komen echter op 1 decoder te rijden), van de 3 half gammele sets die ik had. Ik ga in de 2-configuratie rijden, maar kan ook moeiteloos uitbreiden naar de 4-configuratie, net waar ik zin in heb.