Ha ... dat zijn lekkere foto's. Ben je ook nog een beetje aan het rijden geweest op dat tandrad baantje Wim?
Ja
@Pierre, helemaal naar de top van Snowdon Mountain. Bij helder weer is dat zeker de moeite waard, maar in ons geval een beetje een tegenvaller omdat de berg en het uitzicht in nevelen was gehuld.
Zo te zien heb je het dik naar je zin daar en aan de foto's te zien is het daar best goed weer. Veel plezier verder man!
Wisselvallig. De ene dag 30ºC en de andere dag wind en regen. Op zo'n regenachtige dag en kijk zo eens om me heen naar al die natgeregende koepeltentjes, dan ben ik wel blij dat ik in een caravan zit met een ruime en strak afgespannen voortent.
Tja, als je bruin wilt worden dan kun je beter naar de Costa del Sol gaan.
Vergis je niet, dit is een stoomloc in
half full size, een miniatuurloc op halve grootte van de
Fairbourne Miniature Railway. Ik denk dat het rijdt op een spoorbreedte van hooguit 60 cm; een soort mijnspoor.
Met het bijbehorende gedoe op de achtergrond.
http://www.festrail.co.uk/index.htm]Ffestiniog & Welsh Highland Railways[/url] is een smalspoorlijn van Porthmadog naar Blaenau Ffestiniog.
Na de rit gaat-ie gelijk door naar de kolenbunker...
...waar gewoon twee kerels dat ding weer volscheppen.
En de hele handel moet natuurlijk ook weer in de olie.
Stationschefs zijn hier nog een autoriteit die hun strepen in de loop der jaren hebben verdiend.
Eén ding is wel zeker: dit soort ervaringen geven me wel weer inspiratie.