Nee de baan is nog niet opgehaald, ik heb afgesproken dat het verhuis klaar maken wat tijd gaat kosten.
Hoop zo rond de kerst dat het zou lukken.
Ben er al aan bezig maar de bedrading vormt een groot probleem, veel zit op het onderstel (was dus niet handig) en dat moet los.
Draden van bezetmelders (46 stuks) kunnen gewoon los gekoppeld worden, moet wel wat dan nog onder de baan hangt labelen, daar zit het probleem net, ook de wisselbedrading kan ik d.m.v. loskoppelen en labelen wel goed splitsen van het onderstel.
Echter ik heb ook veel bedrading voor lantaarns, huisverlichting, motor waterrad, fotografen, lassers enz. enz via het onderstel laten lopen en dat is niet echt makkelijk los te halen.
Ga het dit weekend eens goed bekijken als ik tijd heb en anders gaat de boel gedemonteerd worden.
Dagindeling geeft momenteel niet veel tijd, 's-ochtends mijn vrouw helpen met douchen, aankleden en immobiliser om doen, snel ff koffie drinken, klein huishoudelijk onderhoud, lichte was, bonte was, donkere was of kookwas. De droger vullen en weer leeghalen maar eerst de boel ontvilten (condensdroger) tussendoor middag bammetje moet ook alles voor haar smeren en snijden. Dan ff snel een bakkie thee, strijken, sanitair schoonmaken incl. badkamer, stofzuigen, vloer boenen, avondeten klaar maken, banaantjes en mandarijntjes voor haar pellen en schoonmaken, tafel dekken, eten opdienen, vaatwasser inruimen en daarna ook weer uitruimen. Koppie thee drinken, appeltjes en sinaasappeltjes schillen, waterkan bijvullen, senseo schoonmaken, bakkies yoghurt met muesli vullen, helpen met de nachtkleding en de immobiliser weer omdoen. Kruik vullen want ze heeft nog steeds koude voeten (gevolg van de narcose) kolere zooi opruimen, nachtzoen en dan voor mezelf een glaasje wijn inschenken, ff met de voetjes omhoog op de bank en dan zelf ook slapen. Sommige dingen doe ik niet iedere dag maar worden over de week verdeeld. De dag dat ze alles weer kan zal een nationale feestdag worden en steek ik de vlag uit.