Hun bron ken ik niet eerlijk gezegd maar weet wel dat dit niet mensen zijn die zomaar iets roepen
Zoals ik al zei, ik zal het niet bestrijden. Ik vraag me dan o.a. af hoe dit perron dan betreden had moeten worden en hoe met dat uitrangeerspoor. Ik neem het in ieder geval mee
in mijn 'Archeologisch'
onderzoek, naar het wel en wee van station Weert vanaf 1879 -station I Grand Central Belge- alhoewel het huidig station II vanaf 1913 mijn voorkeur heeft, mee.
Door veel te lezen [nu heb ik weer een digitaal krantenarchief van 18.. tot 1940 gevonden] en foto's te bestuderen vallen steeds meer (afwijkende) zaken op.
Alleen die Post T en seinhuis Post I daar is weinig over te vinden en men kan mij niet wijsmaken dat er nooit iemand (tot 1965-1968) op het perron gestaan en daar geen foto
gemaakt heeft vanaf de 'Roermondse zijde'. Het is alleen het vinden van die ene foto.................................en je ziet het heeft jaren geduurd, maar toch vond ik bovenstaande foto.
Laats nog een boek voor ? 9,95 gekocht met oude luchtfoto's van Weert.
Misschien ook wel het leuke van een hobby. Op zich bedankt voor de input en sta altijd open voor meer.................desnoods in een PB-tje.
Grtz. Bob