Beste Forumgenoten,
Ik kwam bij een webwinkel een paar leuke dingen tegen die ik niet kon laten liggen.
Allereerst deze railbus voor een spotprijs.
De bus ziet er niet uit (het mechanische deel is goed) maar het onderstel kan ik gebruiken voor andere kap.
Dan worden de ramen van deze railbus gebruikt voor een 4018 (aanhanger railbus) welke ik al jaren heb liggen zonder ramen.
En vervolgens ga ik deze kap goed reinigen, schuren en voorzien van een staalkleurige kleur waaraan gelast wordt in het BW.
De volgende: 5 defecte seinen voor € 10,--. 3 van de 5 magneetschakelaars zijn operationeel en de 2 andere moet ik nog operationeel maken (o.a. kortsluiting). Voor de rest wat lampjes investeren en even kijken hoe ik de missende armen bij de armseinen ga oplossen. Dan heb ik 5 mooie seinen erbij! Gaat dat niet lukken dan heb ik in ieder geval 2 relais erbij + losse onderdelen om in een BW omgeving neer te leggen.
En de laatste een railreinigingswagon (Marklin 46042) voor € 12,--, in perfecte staat alleen het ene klepje ontbreekt. Toen ik vanmorgen de wagon op de foto ging zetten kwam ik erachter dat het klepje (zonder scharnieren) in de wagon lag met 4 nieuwe viltjes erbij. Het klepje erop lijmen en ik heb een hele mooie perfecte wagon voor weinig geld (prijs voor nieuw ca. € 35,--).
Soms moet je geluk hebben!
Groet,
Johan