Hoi Tom, ik kan je goed begrijpen hoor. Je vrouw gaat toch voor alles. Een baan is leuk, het is een machtig mooie hobby, maar die gaat wijken voor wet je ooit beloofd hebt. Ga je nog wel iets kleins doen of is het helemaal over en uit.
Bedankt voor al je mooie verhalen en leuk dat we elkaar in een ver verleden vaak genoeg gezien hebben bij workshops of beurzen. je was een gezellige vent met een mooie babbel (zal wel van de firma retteketet komen). Ik hoop dat je nog blijft meelezen en ons van handige tips kunt voorzien.
Martin we hebben inderdaad in het verleden elkaar vaak gezien en ik vond het altijd gezellig, inspirerend en leuk.
Voorlopig doe ik me zoveel mogelijk focussen op de thuis situatie. Ik blijf zeker meelezen en misschien meepraten.
Hé Tom...
Die beslissing siert je! Mag je trots op zijn.
Je baan gaat mss weg, maar horen we nog wel wat van je?
Paul
Dank je Paul, het liep gewoon wat anders dan we in gedachte hadden.
Het is gewoon Shit Happens.
Baan gaat weg maar ik blijf nog wel op het forum hoor en zal af en toe best wel ergens op reageren.
Wat spijtig te lezen Tom! Met name voor jou en een klein beetje voor jouw fanclub!
Maar begrijpen doe ik het zeker.
Wens je met jouw vrouw nog vele gelukkige jaren in redelijke gezondheid.
Hartelijke groet.
Dank je Bert, wist niet eens dat ik een fanclub had
We gaan het beste er maar van hopen en zeker niet piekeren en bij de pakken neer zitten.
Leuk dat ik jou ooit heb geïnspireerd om met de DCCNext te gaan werken.
Dag Tom,
Ook vanuit Limburg had je een ,,fanclublid". Ik snap je beslissing om te stoppen.....je hobby moet ontspanning zijn en als je daar de tijd of ruimte niet (meer) voor hebt. Uiteindelijk gaat je relatie voor alles....in dat opzicht de beste keuze.
Ik wens jullie alle Goeds, een goede gezondheid en nog veel mooie momenten....
Met Limburgse Groeten,
Luud.
Luud, ouwe fanclublid.
Dank je wel voor alle wensen en we gaan zeker de mooie momenten niet uit de weg, hoofd omhoog en borst vooruit.
We gaan voor wat het is er wel wat van maken.
Ik kan je goed begrijpen hoor Tom. Je vrouw gaat toch voor alles. Een hobby is leuk maar moet wel een ontspanning blijven en geen opgave. Het is jammer je tips en trucs te moeten missen. Het gaat jullie goed en ook ik hoop dat je nog wel blijft meelezen en kletsen op het forum. We zullen ook de foto's missen van je kunsten.
Pierre zo is het, je kent me en weet dat ik thuis het laatste woord heb, "Ja vrouw"
Ik heb altijd genoten van jouw tips en trucs en van de ontmoetingen in Houten en bij de Broodfabriek. Gezellig beetje bij kletsen onder het genot van een broodje kroket, die ga ik nu wel missen.
Ik blijf zeker mee lezen en kletsen op dit unieke forum.