Bezoek ook de Facebook paginavan H0 Modelspoor Forum.
Dan ga ik eindelijk de losse draden zoveel mogelijk wegwerken. Daar zie ik al tijden tegenop.
Mooi die Ikea-bakjes.
En ik maar denken, ik heb geen ruimte...
Fantastische deal met je buurman, Pierre.(gaat die buurman ook nog op Hoogbaan rijden?).
Ik zie straks nog wel een LGB baan bovenop verschijnen
Deze (bestekla)bakjes lagen een paar jaar geleden bij Ikea voor 1euro per stuk. En ik was toen op zoek naar een handig opbergsysteem. Ik heb er toen gelijk 30 meegenomen Wim. Ze voldoen nog steeds.
Wat ik met name knap vind van die N-baan is niet zozeer hoe je dat hebt opgelost met ruimte, want jij weet zelfs in een spouwmuur nog een modelbaan te bouwen, maar meer nog de omschakeling van H0 naar N.
Welkom in de wereld van het N-spoor!
Jij doet toch hetzelfde de andere kant op ... van H0 naar 1:45?
Alleen is 1:45 of 1:43,5 wèl twee keer zo groot! Je weet dat ik je niet graag tegenspreek maar dat is toch anders.
Wacht maar tot je straks je h0 werk weer oppakt
Mooie oplossing. Misschien is het gezichtsbedrog, maar het lijkt me dat dat deel van het perron zonder latjes vlak voor de lijmfles wel wat erg tegen de rails aan zit. Dat zal vast niet, maar ik wilde je het toch even meegeven. Zeker de gemiddelde stomer heeft wel wat meer ruimte nodig.
Mooi van die lange, licht gebogen sporen en perrons. Mooi gercycled, Pierre (maar je doet eignlijk niets anders, hè).
In de n-schaal zou ik eerder verwachten dat je die gebruikt om 'langere' afstanden af te leggen door bergen en dalen en het liefst boven de H0 baanwaarmee je de indruk kunt wekken van een landschap in de verte. Maar eigenlijk maak je dus een soort van kopie van je H0 baan met min of meer dezelfde onderwerpen.