Kleine update:
Ik ben aan de rechter kant van mijn baantje wat aan het ballasten geweest. De kleur is nog wat fris maar daar gaat later wel wat aan gebeuren. Het is een soort zand en ik weet eigenlijk niet hoe ik er aan kom maar de korrel is prima en het laat zich mooi verwerken.
Ik ben er met een beetje verdund zwart overheen gegaan en dat maakt het al wat beter. Ook de wissels heb ik in de “camouflage kleuren” gezet.
Onder de fly-over heb ik ook wat geballast omdat je er straks wat lastiger bij kan komen.
Daarna de fly-over pas gemaakt, vast gelijmd en de rails gelegd.
De linker drie paar dubbele sporen wil ik onder gemetselde boogjes door hebben lopen. Een soort brug. Ik heb een beetje vaag bovenleiding paaltje gevonden maar dat kan prima dienst doen als maatvoering. Ik maak de tunnelportaaltjes zo smal mogelijk.
Ik had wel dubbel-spoor portalen liggen maar …
… die waren zo breed als een sluisdeur, steentjes te groot naar mijn zin (5 x 2,5 mm), steentje veel te glad, voegen te ondiep enz..enz. Kortom daar heb ik niets aan. Is er een alternatief? Jazeker … maar dat is wel een monnikenwerk. Maar ja … daar gaan we toch maar voor.
En nu maar stempelen. Ik had nog een stempeltje van 3 x 1,5 mm. Dat is wel mooi voor mijn projectje. Iedere dag maar een klein stukje doen anders gaan mijn handen protesteren.
Later meer stempelleed ….