Hallo Allemaal,
Zo de Titel zegt nieuwe Aanwinst maar mijn aanwinst is al een paar maandjes oud.
Maar ik zal zeker alle toekomstige nieuwe aanwinsten ook hier in plaatsen.
Eerst even voorstellen aan de 3 ouderwetse nieuwe loc's,
de diesel V200-035:
Die ik nog even goed moet nakijken want hij loopt met horten en stoten.
De kleine 1306 Diesel:
Die ik na schoonmaak en na kijken vrij snel al weer kon laten rijden, waar overigens het tandwieltje van de motor-as wel wat los zat.
en de Elektrische NS loc 1205
Waarvan ik bij het controleren, constateerde dat de magneet die in het motortje zit om het anker heen. Dat die gebroken is, daarvoor moet ik nog een nieuwe magneet zien te vinden.
Deze drie locs heb ik dus zoals in mijn voorstel post aangegeven zo mee kunnen krijgen met nog wat wagons,
De goederen wagons.
en personen wagons waarvan twee verlicht zijn en de rest nog niet.
De personen wagons zonder verlichting:
Personen wagons met verlichting:
Hier zie je ze samen:
Nu heb ik nog een hele hoeveelheid Rails waarvan een deel van uit de startset komt
en een groot deel zoals hier onder op de foto te zien extra is.
Dit is overigens nog niet alle rail die er bij zat maar deze kleine baan heb ik kort even opgezet om te kijken of en hoe de locs er aan toe waren.
Heb ook nog enkele dozen die erbij zaten en waar niet alles meer in zat mee gekregen.
Doos van de overweg die op de vorige foto te zien was.
Hier is het mechanisme niet helemaal in orde en zal ik nog een mogelijkheid op moeten verzinnen om deze weer gangbaar te maken.
En de doos met Lindental Station deze is helaas niet helemaal heel overgekomen heb nog wel de voor pui met glas en het dak hiervan maar ik zal is kijken of ik deze weer in ere herstel of er een totaal ander station op het perron zet. Misschien wel een Nederlands station of iets dergelijks.
Binnenkort op zolder maar is even de gehele baan op zetten compleet met alle rail stukken en wissels er bij.
Licht in personen wagons aanbrengen, bouwpakketten opbouwen en baan op zetten. Heb dus nog wel even wat te doen.
Hopelijk komt er snel meer bij. Of van een andere schaal of deze schaal. Wie weet.