Nu het najaar voor de deur staat (voorlopig laat ik die ook nog even daar staan) komen de plannen natuurlijk weer boven drijven.
Zaterdag 27-08-11 naar Houten en met die gedachtes kwam ik op het idee mijn baantje toch maar een beetje uit te breiden.
Gezien de economische crisis waarin we zitten verwacht ik toch na mijn pensioen inzetbaar te zijn bij mijn huidige werkgever en kan dan een zakcentje er bij verdienen, is weer leuk voor de hobby.
De treinen zullen dan worden aangevuld, niet naar 20 stuks maar ik denk aan een totaal van 6 loc's met diverse kleine stammetjes.
Die moeten natuurlijk ergens op een spoor kunnen staan en/of rijden.
Momenteel gaat het met 2 treinen prima alleen je bent al snel uitgekeken en er zijn mogelijkheden voor meerdere.
Het plan is een opstelspoortje ondergronds er bij dan wordt het een iniminieschaduwstation en boven een spoor bij het station.
Ik heb nog wat ruimte aan de achterkant, er kan 12cm aan gebreid worden.
Zaterdag eens kijken of ik kan slagen in Houten.
Ook is er een idee om bij blok 12 de sporen met elkaar te verbinden maar daar moet ik nog eens goed over nadenken want het beperkt de lengtes van de treinen (die zijn al niet zo lang) en het geeft het nodige hak- en breekwerk.
Plannen genoeg.